HeeY

What's up? Jag är så jävla uttråkad, att vara ledig är sjukt härligt. Men vad gör man för något egentligen? Inte mycket egentligen ju. Idag har jag städat, tittat TV, varit hemma hos mamma och nu har jag precis lagat dinner. Korvstroganoff och ris. Jodåsåatt. Men okej, man kanske inte gör så mycket men fy faan vad det är härligt att slippa jobba! :) Tiden går så fort bara. Jag har varit ledig fyra dagar nu och imorgon är det sista dagen innan man börjar jobba igen. ÖH! Men men, that's life! man ska vara glad att man har ett jobb, inte alla som har det :P I Torsdags var det ett härligt galaj här hemma hos mig först, all the girls:) Kul var det, och i Fredags blev det lite party hemma hos Lasse och Mimmie. I Lördags gjorde vi ett kärt besök hemma hos jalleballe! :D Superkul att träffa honom igen, det var ju faktiskt ett tag sedan! :P

Jag är så kär i the sounds låt "painted by numbers", galet vad jag har tjatat ut den låten alltså! :P Men den är sjukt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0