Vad händer

Igår var jag "ledig", eller skulle varit om inte jobb ringt mig dagen innan och frågade om jag ville jobba mellan 12.30-21.00. Behöver ju alla pengar jag kan få så jag jobbade självklart, dessutom passade jag Doris på dagen, eller passade henne en timme och fick då 200 kronor så jag tjänade pengar igår. Eftersom man är sjuuukt fattig student så är alla pengar värda lite mer :] Idag blir det Landskrona, kan nog bli skojigt värre om inte ska jag göra det så i alla fall. he he. Det är också alltid lika trevligt att gå in på systemet i Svalöv då de inte tar legg på en, de säger "att de känner igen mig!" haha, alkisvarning kan man ju kanske tycka. Ikväll blir det party hos Mimmie arbetskamrater, trefflisch värre :P Nej, nu ska jag göra något vettigt, funderade på att springa en runda men vi får väl se vad man pallar ;) Ha en super nice Lördag, Puss&kram.

image40

Hittade gamla bilder sedan i somras då vi var i Danmark på pappas data, vilken kväll det var. Muha!

Kommentarer
Postat av: A

sjukt sässy!!!!

2008-04-19 @ 14:28:05
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0