Update

Hej hopp kära läsare! Hoppas allt är bra med er idag, med mig är det som vanligt faktiskt ganska tröttigt värre. Men men, vad gör man (?) Jag har fan varit dålig på update denna veckan känner jag, helt enkelt inte pallat. Skolan hela veckan förutom igår då jag var ledig och det var riktigt najs. Dock kunde jag inte sova längre än till nio, men det är ändå några timmar mer än vad jag brukar få sova! :) Det var dock inte lika najs att gå upp fem i dag och det var absolut INTE skönt att duscha i ISKALLT vatten. Hyresvärden har inte fyllt på olija så där är varken varmvatten eller värme och jag trodde verkligen jag skulle dö av chock i morse, men snacka om snabbt uppvaknande. Muha. Jahaja, ha det gytt gott folk! Tjapptjapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0