Tack gode gud :]

FREDAG! Och tack gode gud för det, jag är helt slut i mitt huvud. Har varit en himla massa denna veckan och idag blev inte slutet bättre. Omändringar på hela empirin kommer behövas göra. USCH USCH! Som tur var det bara lite klipp och klistra som behövde göras och inga kompletteringar men trots det så tar sånt på en sjuuukt galet mycket. Men men, vad ska man göra liksom?! Jag är lika glad för det :) (hade det dock inte vart fredag idag hade det ju kunnat dissukteras. Menmen) Vad händer i helgen? Eftersom det var planer på att dricka imorgon så hade jag inte tänkte göra det idag, blir mys vid TV:n med talang eller nått annat trevligt :P Anleningen till varför jag inte följer med ut till stan idag heller! Funderar på om jag åka hem och duscha innan jag sticker hem till Emil, hade ju faktiskt varit skönt med en varm och låång duch. Fortfarande ingen värme och vatten, förhoppningsvis kommer det dock idag! :/ Nä, ha det! Tjapptjapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0