Sunshine

Jahaja, inte varit någon update för min del, inte sedan i Lördes. Vi var som sagt då i Landskrona hos Mimmies arbetskamrat, trevligt värre faktiskt :] Kan ju dock disskutera min kväll kanske men jag hade kul! I Söndes var det ju sjukt underbart väder, najs! Jag och Emil fick då ett litet ryck att cykla till Billeberga eftersom vi inte hade något att göra, och ditresan gick ju bra (nedförsbackar) det var ju värre hem, fy fan! haha, jaja! På kvällen grillade vi, mysigt värre. Igår vankades det ännu en intervju för mig (haha) säger inget om den. Men I just love Denmark! Gjutna där alltså. Blir ännu en intervju imorgon så då blir det ännu en trip till Copenhagen! För tillfället är man då på väg hem, sitter på tåget i detta skitsfina vädret! Sinnes, vilket väder det är! HÄRLIGT! Jag och Simon i klassen satt dock ute en timme och åt en liten lunch innan idag, riktigt fint var det. Så kommer våren för att stanna nu kanske? Kan ju hoppas på det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0