Sjukt fashion

Fashion, sjukt kul att säga. Eller? Ett ord jag verkligen fått på skallen sedan helgen. Bara för vi är så sjukt fashion! :P Idag is a BIG day, vi har nämligen blivit klara med vårt examensarbete. WOHO liksom! :D Galet bra och så galet skönt. Mihi. Nu har jag endast 4 dagar kvar i Varberg. Amen va?! Hur sjukt är inte det?! HELT GALET! Det ska bli så jävlans skönt och jag ska ett hejdundrandes party! :P Idag är det Tisdag alltså och jag går inte i skolan förräns på Torsdag nästa vecka. Ha Ha! Egentligen på Tisdag men åker inte upp för två timmar om jag ska åka tåg 6, någon måtta får där vara! :) Sjukt skönt i alla fall, det blir min semester då jag inte kommer få någon semester i sommar! PUH. På väg hem nu, ska städa lite sen tänkte jag, dessutom ska jag göra pannkakor. MUMS! :) Fint. nä men ha det gödda! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: anna

snygg enkel sida!

2008-04-29 @ 12:03:32
URL: http://helmerohugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0