Life

Jag är trött på mitt liv. Ibland bara undrar jag varför man ska leva? Fan känns som allt bara är en massa bekymmer hela jävla tiden. Jag tror fan jag börja komma in i en riktig depp-period nu faktiskt. Jag vill fan inget mer. ÖH. Kul att ni vill hänga med till BJÖRN förresten :) Very funny. Vi får talkas vid en dag om detta helt enkelt. Fan Björn får nog ta en titt på dig. Du gör mig glad, du har humor. Btw så har jag och malin varit i Köpenhamn idag, var även en runda på Fields, helt slut är jag men det var trevligt värre. Haha, fy fan vad kul det var när vi skulle hem. "Benen på ryggen sen springer vi" Visst sprang vi men vad fan hjälpte det. HA HA HA! kul. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0