God morgon!

Håll i hatten vad dålig jag är på att update. Men men här kommer en liten kortfattad sådan :] Helgen? I Fredags var jag ledig, nice nice! Jag och Alex tog en tripp till HBG, mysigt värre men hallå vadå strejka (?) SUR! Ja, därefter drog jag Mimmie, Malin & Ähl till Nova på kvällen, och då fick jag även det bästa samtalet jag haft på sjukt länge. Det var butikschefen på Esprit som ringde och sa att jag fått jobb! :D WHIO! Det var bara för bra för att vara sant, men nu har jag ett jobb i Köpenhamn precis som jag ville efter skolan, det kan helt enkelt inte bara bli bättre och kämpandet har gett med sig ;) GOTT! Det blev då lite pardy på kvällen, jag var ju tvungen att fira mitt jobb så jag fick ta mitt vin och dricka med grabbsen, Malle och Mimmie var inte riktigt sugna, men det var kul ändå! :] I Lördags bar det av till Hässleholm till Vickys place, TACK för en greaat kväll! Sjukt kul och vi fick uppleva linåkertiden igen kan man säga, ha ha. Kändes som man kom till Lunnen, KUL! :] (Killar som stod med bilarna gasade och spelade hög musik, tjejer "pentor") Ha ha. Så nu kan man säga att jag firat hela helgen för mitt nya jobb! I dag är det Halmstad som gäller och förhoppningsvis kommer vi bli klara med examensarbetet denna veckan :) YEAH! Idag ska även systeryster komma till oss, mamma åker till Portugal och pappa åker till London så Matilda får då vara hos oss, mamma var ju så "brydd"! ;) Ha ha. Nej, ha en underbaaar dag i det fiiiina vädret :) Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: A

hos er? är du officiellt inneboende nu eller?

den där ähl verkar vara en helkul tjej!

2008-04-28 @ 23:10:59
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0