God kväll

dear friends. Hoppas ni haft en underbar dag, jag har haft en helt okej sådan, dock har den varit lite seg. Började tidigt sen stack jag och Emil till Nova när han kom hem. Jag skulle egentligen inte shoppa men blidde dock ett par gråa chinos och en vit body från Gina Tricot. Tycker faktiskt dem brallorna är ganska coola. Imorgon är det dags för en ny intervju, denna gången med Gina Tricot som nu ska öppna i Köpenhamn. Hoppas på tur denna gången och att det kommer gå bra, men man vet ju aldrig. Man får helt enkelt hoppas på det bästa! :) Nu ska jag återgå till Desperate Housewives, [Löööve IT, dem är gjutna!] Ha det super, sussa gott!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0