Fredag, Lördag & Söndag

Och så tjoff var helgen över igen :( Not funny, men det är life så vad gör man?! Har i alla fall varit en skitkul helg, hänt en massa skoj saker. I Fredes var vi i stan, först tycho och därefter thages. (haha) Jag dör bara jag tänker på när jocke tappa grillen utanför statoil. Inte garvat så länge på hur länge som helst tror jag. I Lördes blidde det girlykväll, riktigt trefflisch och igår var vi hemma hos Lasse och Mimmie hela dagen. Eller hela dagen, jag vaknade klockan två. Tjena liksom, det kändes också i natt då jag verkligen inte kunde somna. Jag har nog sovit typ 4 timmar inatt. UH! Inte riktigt människa just nu, längtar tills ikväll, fy fan vad jag ska sova! :) jahaja, nu ska jag nog gå och försöka göra nått att äta. Jag är sugen på lasange, göra det kanske? Nä, men ha en underbar kväll vännerna! Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: malle

hyffsat mycket med sönderslagen grill:D haha

2008-04-15 @ 11:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0