Det suger

Bloggen suger fan. Har ju inte fungerat på två dagar nu. Panik. Okej, nördvarning och lite beroende kanske. Svar: Ja. Men men, sånt är det :) Så lite uppdatering från helgen dårå. I Fredags hängde jag med mange, kollade let's dance, käkade godis och färgade mitt hår (typ svart). Vet inte riktigt vad som hänt med mig. Gått från blond till megasvart, typ emosvart ;). Så är det i alla fall. I Lördags var det girlymange hemma hos mange därefter utgång i HBG, tack för en trevlig kväll btw! I Söndes sov jag som fan. Till klockan 16 närmare bestämt, därefter blidde det käk hemma hos morsan och anders. FINT! Annars? Nu är jag på väg hem från en tråkdag i skolan. SKÖNT! Ska hem och slappa, får se om det blir en vända om till morfar senare som blir 75 idag. Har dock en del att göra i skolan så får väl se vad tiden räcker till. Imorgon blir det en vända till Köpenhamn med maulin ;) Myspys. Ska lämna CV sen blir det väl lite mys på ströget :) ska bli trevligt faktiskt. Nej, hejhopp! Ha det najs. Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: malle

ni har det allt för bra ni som går i skolan, kan bara göra sådant mysigt mitt i veckan:D

2008-04-01 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0